שרי הבית היהודי ביקרו בחוות קנאביס רפואי

אחרי הקפאת רפורמת הקנאביס הרפואי הגיעו שרת המשפטים איילת שקד ושר החקלאות אורי אריאל לבדוק הבוקר מה קורה בתחום. בביקור בחווה הם הבטיחו שבעוד 10 ימים יתקיים דיון נוסף אצל ראש הממשלה בנושא האישור של יצוא לחו”ל.

איילת שקד ואורי אריאל בחוות קנאביס רפואי
איילת שקד ואורי אריאל בחוות קנאביס רפואי

יש האומרים באיחור מסויים, הגיעו היום (ה’) שני שרי ‘הבית היהודי’, אורי אריאל שר החקלאות ואיילת שקד שרת המשפטים, לביקור בחוות קנאביס רפואי.

הביקור מגיע ימים לאחר החשיפה על עיכוב צפוי ברפורמה, ויממה בלבד לאחר הדיווח על מעורבותו לכאורה של נשיא ארה”ב טראמפ בהחלטה להקפיא את היצוא לחו”ל.

במהלך הביקור הצטלמו שני השרים לסרטון בו הבטיחו כי בעוד 10 ימים יתקיים דיון נוסף בנושא הרפורמה אצל ראש הממשלה וכן העידו על הסגולות הבריאותיות של הקנאביס למטופלים.

“ראש הממשלה קבע שיהיה דיון נוסף בנושא היצוא של קנאביס רפואי בעוד 10 ימים,” אומר השר אריאל בסרטון. “יש פוטנציאל של מיליארדי דולרים שמדינת ישראל תרוויח והעולם ירוויח ונגיע למקום טוב עם החקלאים שלנו”.

“המשטרה והבט”פ הם אלו שאישרו את החוות האלה ויש טענות על הזליגה מפה,” הוסיף. “אז בבקשה שהמשטרה תשים את הנתונים או שתגיש כתבי אישום נגד מי שעושה זאת.”

השרה שקד אמרה כי “ישראל מובילה בתחום הקנאביס, יש לזה ביקוש רב, מדובר בתרופה לכל דבר שעוזרת לילדים ולמבוגרים וכל עוד עושים זאת בצורה מפוקחת אין עם זה בעיה. כשנשב עם ראש הממשלה ונפרוש את הנתונים, תתקבל ההחלטה הנכונה.”

איילת שקד ואורי אריאל בחוות קנאביס רפואי
איילת שקד ואורי אריאל בחוות קנאביס רפואי

אך חלק מהמטופלים עמם שוחחנו מרגישים שזה מעט מדי ומאוחר מדי לדבריהם.

“השרים מנסים, ולא מצליחים, לקדם יצוא כדי להכניס כסף ולקדם חברות – אבל הם מתעלמים לגמרי מהמטופלים עצמם ביום יום,” אומר ד’, מטופל ברישיון מזה 4 שנים עמו שוחחנו הערב.

ד’ טוען עוד כי השרים “רוכבים על גב החולים כדי לקבל אהדה ציבורית, רק שזה נעשה מעט מדי ומאוחר מדי”.

חקלאי עמו שוחחנו האשים את השרים בפגיעה כלכלית בו: “אנחנו רואים את השרים מסתובבים כבר כמה חודשים, מבטיחים הבטחות בעיתונים, מצהירים כי ממש בעוד כמה ימים יאושר היצוא לחו”ל, ובינתיים אנחנו מפסידים כסף בכל יום שעובר”.

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר